Ważne zmiany w serwisie obligacyjnym

Ważne zmiany w serwisie obligacyjnym

01.09.2023
Powrót

Począwszy od października 2023 r. w Serwisie obligacyjnym zostanie wprowadzone dwuetapowe uwierzytelnienie (zwane 2FA z ang.  Two-Factor Authentication).

Logowanie do Serwisu obligacyjnego będzie wymagało wpisania loginu i hasła, a następnie potwierdzenia za pomocą kodu SMS. Klient będzie miał możliwość ustawienia swojego urządzenia jako urządzenia zaufanego, co przy kolejnych logowaniach będzie skutkować rezygnacją z otrzymywania Kodu SMS. Jednakże dla pierwszego logowania następującego po dniu wprowadzenia zmiany 2FA, wymóg uwierzytelnienia czyli odebrania kodu SMS będzie obligatoryjny.

Prosimy zatem o sprawdzenie, czy w Serwisie obligacyjnym posiadacie Państwo prawidłowo zdefiniowany numer telefonu komórkowego i czy jest on wpisany w wymaganym formacie:

+48 (numer kierunkowy kraju) – XXX (trzy cyfry) – XXXXXX (kolejne cyfry)

Przykład poprawnego wpisania numeru:

+48-666-202020

Weryfikacja numeru telefonu przez Klienta to najważniejszy aspekt w całym procesie.

W celu dokonania zmiany należy w bocznym menu wejść w opcję [Klient=>zmiana danych kontaktowych].

Informujemy również, iż w przypadku logowania do Serwisu obligacyjnego za pośrednictwem Aplikacji: Banku bądź BM PKO BP będą obowiązywały zasady logowania tak jak dotychczas, czyli zgodnie ze sposobem uwierzytelnienia właściwym dla wymienionych aplikacji.

Powrót